2003 yılında ISO 9001:2000 standardına göre kurmuş ve belgelendirmiş olduğumuz Kalite Yönetim Sistemini yürütmekte, üretimde kullanılan tüm malzemelerde ve üretim yöntemlerinde ürün kalitesini ve ürün güvenilirliğini ön planda tutarak yurt içinde ve dışında ISO 9001-2015 ile saygın imajımızı sürdürmekteyiz.



Ürünlerimiz 2014/68/EU Avrupa Kalite belgeli olup bu regülasyonun gerektirdiği tüm şartları karşılamaktadır.


Malzeme siparişinden ürün teslimine kadar tüm aşamalarda sistemin gerektirdiği kalite kontrol faaliyetlerini yürütmekteyiz.


Tank üretiminde T.C. Erdemir ve Isdemir fabrikalarının DIN EN 10028-2 ve EN 10028-3 kalite Basınçlı Tank sacları kullanılır.


Tank imalat aşamalarından kaynaklar; her vardiya için radyografik ve Ultrasonic test kontrolüne tabi tutulur.


Tanklarımızı %100 hidrostatik basınç testine tabi tutuyoruz.


LPG Tanklarının üretiminde, ürün fonksiyonu ve güvenliğini sağlayan testler, üretim aşamasında %100 uygulanmaktadır.

Çevre Enerji İşgüvenliği Politikamız
  • - Çevre, Enerji ve İş Sağlığı ile ilgili mevzuata uyarak kaynaklarımızı doğal dengeyi bozmadan kullanmak,
  • - Tüm faaliyetlerimizde enerjiden tasarruf etmek, yenilenebilir enerji kullanımı arttırmak,
  • - Çalışanlarımızın sağlık ve güvenliğini sağlamak,
  • - Amaç ve hedeflerimize ulaşmak için gerekli kaynak ve bilgiyi sağlamak.
  • - Müşterilerimize en güvenilir ürünleri, en iyi hizmeti sunmak ana ilkemizdir;
  • - Başarılı olmak için; Çevre dostu ürünlerimizin tasarımından arzına kadar tüm üretim ve hizmet aşamalarında insan sağlığına öncelik vermekteyiz.
  • - Doğal kaynakları ve enerji kaynaklarını etkin ve verimli kullanarak tasarruf etmekteyiz.
  • - Atıkların azaltımı, çevreye zarar vermeden bertarafı, tekrar kullanımı, geri dönüşümü ve geri kazanımı için çalışmalar yapmaktayız.
  • - Çevresel etkileri dikkate alarak kirliliğe kaynağında önlem almaktayız.
  • - İş sağlığı ve güvenliği risklerini dikkate alarak meslek hastalıkları, kaza ya da hasar risklerine karşı önlem almaktayız.
  • - Çevre, enerji ve İş sağlığı ve güvenliği amaç ve hedeflerimiz doğrultusunda tüm çalışanlarımızı eğitip, tedarikçilerimiz ve müşterilerimizi bilinçlendiriyoruz.
  • - Çalışanların katılımı ve memnuniyeti ile performansımızı sürekli geliştirmekteyiz.
MÜŞTERİ ŞİKAYETİ VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKAMIZ
DOĞUMAK A.Ş. OLARAK ŞİKAYET POLİTİKAMIZ;
  • - Müşterilerimizin memnuniyetsizliklerini ve önerilerini adil, objektif ve gizlilikle ele alıp, yasal şartlara aykırı olmayacak şekilde en kısa sürede çözüme ulaştırmak,
  • - Memnuniyetsizlikler değerlendirilirken mali yönden mağdur etmemek,
  • - Müşterilerimize farklı kanallar sunarak memnuniyetsizliklerini kolaylıkla tarafımıza iletebilmelerini sağlamak,
  • - Memnuniyetsizliklerin tekrarlanmaması, müşterilerimizin önerileri ve gelişen teknolojik şartlar doğrultusunda sistemimizi sürekli iyileştirmek,
  • - Müşterilerimizin talep ve beklentilerini en iyi şekilde sağlayarak Müşteri Odaklılık anlayışını geliştirmektir.