1. Ölçüler


Ürün Kodu: NH3-1111

Genişlik: 2.150 mm

Yükseklik: 3.700 mm

Dingil Mesafesi: 1.310 mm

Boş Ağırlık: 12.500 kg ± %5
(Seçilen donanıma göre farklılık gösterir)

King-Pin Yüksekliği: 1.220 mm (Yüksüz)


2. Kapasİte


Geometrik Hacim: 25 ~ 45m³ (Tercihe göre)

3. Tank


Taşıyacağı Ürünler: SUSUZ AMONYAK (NH3)

İşletme Sıcaklığı: -40C +50C

Dizayn Basıncı: 19,3Bar

Test Basıncı: 29 Bar

Sertifikalandırma: AD Merkblatter TUV “Basınçlı Kap Sertifikası”

Tank Gövdesİ:

  • EN 14025 dizayn standardına uygun, silindirik kesitli tasarım,
  • EN 10028-3 normunda, yüksek mukavemetli, ithal, özel “P” serisi basınçlı kap malzemesi,
  • Ön ve arkada 1’er adet dış bombe, tank içerisinde EN 14025 dizayn standardına uygun istavroz tip (T), cıvata bağlantılı dalgakıranlar,
  • ISO 3834 Kaynaklı imalat kalite yeterlilik onaylı,
  • Haddeleme yönüne göre kıvrılan plakalar boylamasına halkalar halinde robotik kaynak teknolojisi ile T noktalarından kaçırılarak alın alına çevresel kaynak yöntemiyle birleştirilir ve EN 14025 dizayn standardına uygun silindirik gövde yapısı elde edilir,
  • Şasi birleşim noktalarında kullanılan V tipi konsollar, gövde mukavemetini arttırmak için gövdeye ped destekli kaynatılır ve şasiye cıvata bağlantılı montajlanır,
  • Olası devrilme anında, tanklarda tam boşalmayı sağlayacak yatay eksende, sağda veya solda bir boşaltma (drenaj) deliği

4. TANK GÖVDE EKİPMANLARI


Dolum / Boşaltım Hattı
  • Tesisat dolabı içersinde bulunan küresel vanalar ile dolum ve boşaltım,
  • ISO 3834 Kaynaklı imalat kalite yeterlilik onaylı, patent dirseklere kaynakla birleştirilmiş, taban valflerinden kaplinlerine kadar uzanan boşaltım boruları

Dolum/Boşaltım Vanaları

  • Tesisat dolabı içerisinde, gaz ve likit hattı ucunda 2” küresel vanalar

Taban Valfleri

  • EN 14025 standardına uygun gövde tabanına kaynaklı nozullara cıvatalı bağlantı ile montajlanan hidrolik vanalar,

Menhol

  • EN 14025 standardına uygun, gövde arka bombesi üzerinde, tank gövdesine kaynakla birleştirilen flanşa cıvatalı bağlantı ile montajlanan 16” çapında 1 adet.
  • EN 14025 standardı basınç hesaplamalarına uygun yerleştirilmiş sabit seviye göstergesi,
  • Tank içi basıncı gösteren gliserinli manometre,
  • Tank içi sıcaklığı gösteren termometre,
  • Tank içi LPG seviyesini Manyetik seviye göstergesi,

Emniyet Valfi

  • Tank üst kısmında çalışma basıncı emniyetini sağlayan, olası darbelere karşı koruma havuzu ile çevrelenen 2 adet emniyet valfi

5. ŞASI


  • Gövde dizaynına uygun, “I” kesitli, robotik kaynak teknolojisi ile üretilen, ara traverslerle güçlendirilmiş, gövde konsol bağlantıları şasiye cıvata ile montajlı, burulma ve eğilmelere karşı esnek, yarım şasi,
  • Şasi konstrüksiyon parçaları mükemmel bir uyumlulukla, ISO 3834 Kaynaklı imalat kalite yeterlilik onayı kapsamında sertifikalı kaynakçılar tarafından sinerjik kaynak makineleri ile üretilir

6. ŞASİ EKİPMANLARI


King-Pin: 94/20/EC direktifine uygun aksam tip onaylı, 2” veya 3,5” alttan sökülüp takılabilen,

Mekanik Ayaklar: Her biri çift hızlı, 25 ton dinamik, 50 ton static, yük kapasiteli treyler destek ayakları,

Dingiller: Her biri 9 ton kapasiteli, hava süspansiyonlu, disk/kampana frenli dingil seti,

Jantlar: 11,75 x 22,5

Lastikler: 385/65 R 22,5

Fren Sistemi: 2S2M ABS veya EBS fren sistemi RSP’ li

Elektrik Sistemi: 24 V., 7 pinli exproof elektrik sistemi. ADR'li SABA-ASPÖCK-HELLA-SERTPLAS

7. BOYA


  • En az 2 kat epoksi astar ile boyama,
  • 2 kat akrilik boya ile son kat “KABIN BOYA” uygulaması,
  • Geliştirilmiş teknik teçhizat ile gövde üzerinde her noktaya homojen dağılım ve vernikli boya glossunda yüzey parlaklığı sağlanır
OPSİYONEL TANKER AKSESUARLARI

  • Manyetik seviye göstergesi
  • Pnomatik tahrikli internal vanalar
  • Alüminyum jant
  • Pas Üretmeyen malzemeden vana dolabı
  • LPG Tranfer Pompası
      • Hidrolik Tahrikli pompa
      • Elektrik Motorlu pompa

BENZERSİZ DOĞUMAK TANK ÖZELLİKLERİ


TPED & ADR Sertifikalandırması
III. parti kuruluş denetimi ile yapılır. Ulusal ve uluslararası güncel mevzuata uygunluk ve konusunda uzman ekip tarafından tam, güvenli denetim.

Yeni Nesil Tasarım Maksimum Yük
Uygulanan son teknoloji maksimum yükün mümkün olan en güvenli şekilde taşınmasını sağlamayı amaçlar.

Yüksek Mukavemetli Özel Gövde Malzemesi
Tank gövdesi ve bombeleri Basınçlı kaplar için özel sert malzemeden ADR standartlarında üretilmiştir.

Laminasyon Sistemi
Basınçlı karayolu tankerleri için kullanılan standart malzemeye kıyasla son teknoloji laminasyon sistemi sayesinde sac kalınlıkları optimum hesaplama ile minumum kalınlığa düşürülmüş, ürün ağırlığı hafifletilmiştir.

Isil işlemli Bombeler
ADR standartlarına göre iç bombeler yolda aracın stabilitesini artıracak şekilde öngörülmüştür. Standart uygulamalara göre sert ama hafif tek parça yüksek mukavemetli karbon çeliği bombeler ile donatılmıştır, ağır yüklerin taşınmasında oluşabilecek titreşimlere dayanıklılık oluşturur

Güneşlik
Tank üzerine uygulanan güneşlik ile tasarım basıncı düşürülür.